Kauba tagastamise kord
Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamiseks palume kirjutada meile innovativekids.ou@gmail.com. Klient saab kauba tagastada Omniva või Smartposti pakiautomaadi kauda, kasutades selleks tagastuskoodi.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning koos kõikide algsete osadega originaalpakendis. Juhul, kui tagastatud kaup on rikutud või esineb puudusi, on müüjal õigus tagastusest keelduda.
Kauba tagastamine pakiautomaati
Omniva pakiautomaadi kaudu kaupa tagastades sisestage pakiautomaati sõnumiga saadud tagastuskood.
Smartposti pakiautomaadi kaudu kaupa tagastades kasutage sama koodi, millega kaupa saades ukse avasite.
Tagastamisega seotud kulud kannab klient (va. defektse toote puhul). Tagastamisega seotud kulud lahutatakse maha tagstatavast rahasummast.
Raha tagastamine
Müüja tagastab kliendile ostusumma esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Raha tagastatakse samale pangakontole, millelt makse laekus.
Defektse toote asendamine
Meil on väga kurb meel, et teile on sattunud puudusega toode! Kirjuta meile palun kiri innovativekids.ou@gmail.com ning kirjelda, milline puudus tootel esineb ning millal ost sooritati. Kliendil on õigus esitada pretensioon 2-aasta jooksul alates ostukuupäevast. Defektse toote ümbervahetamise eelduseks on ostutšekk.