Ostujuhend

OSTUJUHEND

Ostu sooritamiseks ei pea registreerima kasutajaks - saate osta ka külalisena, aga tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Kasutades pakiautomaadi teenust on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate.

Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.

TOODETE VALIMINE

1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Pange tähele laoseisu osas kuvatavaid märkusi: mõne toote puhul on võimalik, et soovitud toode on ette tellimisel. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.

2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi hetkesummat ning toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.

3. Kui soovite tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.

- Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas.
- Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
- Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote real asuvale risti-ikoonile „kustuta“ või vähendage kogus nullini. Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
- Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.

TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE

Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu:

1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad. 

2. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutustingimustega. Kui olete kasutustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „ Nõustun tingimustega“ ette.
Valige kauba kättesaamise viis.

3.Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Omniva pakiautomaat, Itella SmartPost või kullerteenus. Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada. Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.

Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastavasisulise sõnumi kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.

Vajadusel saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral.
Valige makseviis. Tasuda on võimalik pangalinkide kaudu.


Juhul, kui süsteem peaks jääma ootele või kauemaks laadima, siis võib vajutada tellimuselehel "refresh" nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.

TASUMINE PANGALINGI KAUDU

1. Valige makseviis „maksekeskuse“ maksemoodul.  Maksekeskuse moodulis on võimalik tasuda "Swedbank", "SEB", "LHV" , "Nordea" , "Danske" ja "Krediidipanga" linkide kaudu.

2. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu "Tagasi kaupmehe juurde" - ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.

Pangaandmed sisestate otse Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.

Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

HINNAD

Innovative Kids OÜ on käibemaksukohuslane ning seetõttu on e-poes näidatud hinnad nii koos kui ka ilma käibemaksuta.

E-poel on õigus igal ajal muuta toodete hindasid.

Kõik hinnad on välja toodud eurodes (€) ning tasumine toimub samuti eurodes (€).

TARNEAEG
 

Eesti Vabariigi piires toimetatakse laos olevad tooted tarbijani 1-5 tööpäeva jooksul.

Tellimisel toodete puhul on tarneajad erinevad ning soovitame tarbijal enne ostu sooritamist teenuse osutajaga konsulteerida vastava päringuvormi või e-maili teel.

VÄÄRAMATU JÕUD

Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA KAUBA TAGASTAMINE

Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest. Pretensiooni esitamiseks palume saata täpne puuduse kirjeldus, tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon ja tellimuse number mailiaadressile innovativekids.ou@gmail.com.

Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui kaup ei vasta tellitud kaubale. Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks.

Teenuse osutaja vastutab müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuste või puuduste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul, mil kaup on tarbijale üleantud. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. 

Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS § 220 lg 1).

Puuduse avastamisel tuleb lõpetada toote kasutamine koheselt.

Pretensioon tuleb esitada kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis ning sinna tuleb märkida:

- tarbija nimi ja kontaktandmed;

- kaebuse esitamise kuupäev;

- kauba või teenuse puudus;

- ettevõtjale esitatav nõue;

- viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele

ERIMEELSUSED

Kõik erimeelsused püütakse lahendada mõistlikul vastastikusel läbirääkimiste teel. Juhul, kui pooled ei jõua kokkuleppele lahendatakse erimeelsused vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.

Tarbijal on õigus pöörduda lahenduse leidmiseks Tarbijakaitseameti poole:

Tarbijakaitseamet

Pronksi 12

101117 Tallinn

Tel. 6201 707

info@tarbijakaitseamet.ee

PRIVAATSUS

Ostja isikuandmed on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel ning ostutellimuse täitmiseks kullerfirma esindajale.

KONTAKT

Innovative Kids OÜ

Reg.nr. 14049228

KMKR nr: EE101962131

innovativekids.ou@gmail.com

+372 534 108 17

 
Innovative Kids @ 2019